Klacht: Ongewenst producten gestuurd naar mijn zoon

op 05 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Vandaag in de brievenbus een pakketje gevonden geadresseerd aan mijn 14-jarige zoon. Gezichtsmaskers! Dikke rekening erbij, maar wij hebben niets besteld! Direct een mail gestuurd en binnen een half uur het volgende antwoord: u kunt de zending retour sturen. Moest op het moment dat ik het op de bus had gedaan weer een mail sturen. Zo gezegd, zo gedaan. Benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen…….
Mijns inziens plukken ze namen en adressen van het internet en gaan dan producten opsturen???

Als dit voorval bij deze is opgelost, dus geen aanmaningen ga krijgen en NOOIT meer iets van dit bedrijf toegestuurd ga krijgen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 06 mei 2017 om 01:37 geantwoord

Beste ,

We sturen geen ongewenste bestellingen en verzamelen geen namen en addressen van het internet.

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschilende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.

Als u een bon of trackingsnummer heeft ontvangen, dan raden wij u aan om deze te bewaren, totdat u bevestiging heeft ontvangen dat de retournering is verwerkt.

Heeft op 06 mei 2017 om 09:09 geantwoord

Lulkoek, onzin!!! Mijn zoon van 14 besteld echt geen gezichtsmaskers hoor! Bovendien heb ik nu al zoveel berichten gelezen over ongewenste zendingen dat ik denk dat ik wel gelijk heb!!!

Alle klachten die gemeld zijn door van Uum