Klacht: Ongewenst product

op 08 augustus 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Recent heb ik via dit bedrijf een product ontvangen wat ik nooit besteld heb. Hierbij zat een factuur van 44,90 euro. Na mail contact met dit bedrijf is de conclusie dat zij beweren dat dit een “rechtsgeldige aankoop” is, echter heb ik nooit op een knop gedrukt waardoor ik een bestelling zou hebben geplaatst en akkoord zou zijn gegaan met bepaalde voorwaarden. Zij geven aan dat ik dit product kan retourneren naar een adres in Denemarken, dit wel op eigen kosten… Pas op met het openen van de website, bij openen wordt in sommige gevallen automatisch je persoonlijke gegevens ingevuld en zien zij dit schijnbaar al als een bestelling.

Graag hoor ik een gepaste oplossing van Luxstyle. Ik ben absoluut niet van plan een rekening te betalen voor een product wat ik nóóit heb besteld, ook zeer zeker niet de retour kosten naar Denemarken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 augustus 2017 om 21:02 geantwoord