Klacht: Ongewenst product

op 08 augustus 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Recent heb ik via dit bedrijf een product ontvangen wat ik nooit besteld heb. Hierbij zat een factuur van 44,90 euro. Na mail contact met dit bedrijf is de conclusie dat zij beweren dat dit een “rechtsgeldige aankoop” is, echter heb ik nooit op een knop gedrukt waardoor ik een bestelling zou hebben geplaatst en akkoord zou zijn gegaan met bepaalde voorwaarden. Zij geven aan dat ik dit product kan retourneren naar een adres in Denemarken, dit wel op eigen kosten… Pas op met het openen van de website, bij openen wordt in sommige gevallen automatisch je persoonlijke gegevens ingevuld en zien zij dit schijnbaar al als een bestelling.

Gewenste Oplossing:

Graag hoor ik een gepaste oplossing van Luxstyle. Ik ben absoluut niet van plan een rekening te betalen voor een product wat ik nóóit heb besteld, ook zeer zeker niet de retour kosten naar Denemarken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 augustus 2017 om 21:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Markie87