Klacht: Ongewenst premium abonnement

op 15 september 2018 over LinkedIn Nederland in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zonder expliciete toestemming een premium abonnement gekregen en daarvoor werd er via een automatische incasso (waarvoor ik ook geen expliciete toestemming voor heb gegeven) een bedrag van € 550 afgeschreven tbv een jaarabonnement.

Ik had dus alleen maar de gratis premium proefversie aangeklikt

Gewenste Oplossing:

Nu heb ik het geld op tijd kunnen stoneren en heb het tegenkening van Linkedin geblokkeerd.

Maar ik zou tevreden zijn als Linkedin mijn abonnement per direct omzet naar de gratis versie en mij niet verder lastig valt met represailles boetes of wat dan ook.

Verder hoop ik dat ze door het aantal klachten stoppen met dit soort agressieve abonnementen verkoop

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LinkedIn Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LinkedIn Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John19666