Klacht: Ongewenst pakketje thuis bezorgd

op 30 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn minderjarige dochter heb op hun site gekeken voor de zwarte maskers, zij moest gegevens invullen om te kijken hoe duur het was. Zij heeft het toen afgebroken, dus geen bestelling gedaan. Pakketje is toch opgestuurd en heb nu weer een laastste aanmaning brief van hun gehad. Had gelijk een mail gestuurd toen het pakketje binnen kwam en vandaag weer een mail gedaan dat het aan een minderjarige is gestuurd, ongevraagd, geen bestelling heb gedaan alleen gekeken en afgebroken, hier niet van gediend ben en dat ik het niet retour aangetekend zend, wil er geen stuiver aan betalen. Hun reaktie retour naar afzender maar als het daar niet komt alsnog de kosten moet betalen die steeds hoger gaan worden en niemand van hun zelf het pakketje kan laten ophalen. Oplichters zooitje en weet ook niet wat ik moet doen, wil niks betalen aan iets ongevraagds.

Als ik er vanaf bent zonder dat ik een cent kwijt bent aan iets ongevraagd naar een minderjarige opsturen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 27 juni 2017 om 18:42 geantwoord

Wij verwerken en versturen een bestelling wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling worden ingevoerd. Tijdens het plaatsen van een bestelling dient de besteller akkoord te gegaan met de bestelling en de verzending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om eventueel de bestelling te annuleren. Wanneer wij een bestelling ontvangen, kunnen wij onmogelijk weten of de besteller minderjarig is. Meer informatie over het sluiten van een overeenkomst door een minderjarige kunt u vinden in deze link: https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-dienst-afgesloten-door-minderjarig-kind . Wij organiseren noch vergoeden de kosten van een retourzending. De termijn van 14 dagen waarbinnen de bestelling ongeopend kon worden geretourneerd is reeds verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door debopgelicht