Klacht: Ongewenst pakketje

op 02 augustus 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik had zo als vele het op facebook gezien. Nieuwsgierigheid maakte mij dat ik erop klikte. Ik had een aantal gegevens ingevuld, maar toen kwamen er toch een stuk hogere prijzen te voorschijn dan verwacht. Zonder verder nog iets te doen, heb ik de advertentie weggeklikt met het idee, ik heb toch nooit op verzenden gedrukt.
Toen lag er een aantal dagen later opeens een pakketje van !!!€85!!! op de stoep. Ik ging die dag erna op vakantie, en heb er 3 weken niet naar omgekeken. Toen ik thuis kwam had ik een mail ontvangen dat ik moest betalen, en dat er anders €10,- herinneringskosten bij zouden komen. De dag zelf nog heb ik het pakketje (op eigen kosten nog wel) geretourneerd. Vandaag heb ik een mail binnen gekregen dat ze het pakketje hebben ontvangen, maar niet accepteren omdat de retournering niet binnen 14 dagen heeft plaatsgevonden. Het spijt me dat ik ook een leven heb, en soms niet thuis ben…. Heb ze opnieuw gemaild dat ik dit pakketje helemaal niet heb besteld, en dat ze blij moeten zijn dat ik het überhaupt geretourneerd heb. Heb hier nog geen reactie op gehad. Ik ga toch geen geld betalen voor iets dat ik niet besteld heb. Zijn ze nu helemaal gek geworden daar in Zweden??

Als ik geen pakketjes meer van hun ontvang, en als ik dit pakketje niet hoef te betalen en ze mijn retournering accepteren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 augustus 2017 om 20:21 geantwoord