Klacht: Ongewenst pakketje

op 07 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn broertje had op een advertentie geklikt van Black Mask. Een paar dagen later krijgen wij een pakketje binnen met daarin producten en een facaturen lijst. Hij heeft niks besteld of iets in gevuld. Maar wat wij ons afvragen is:
Hoe komen ze aan ons adres?
Hoe kan een jongen van onder de 16 iets bestellen?
Hoe kan dit allemaal?!

Wat moet ik doen met het pakketje? Terug sturen of afwachten ?

Hopelijk word dit snel opgelost!

Van den Reek.

Ik ben tevreden als het opgelost is en ik er niks meer van hoor !

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 09 mei 2017 om 00:49 geantwoord

Beste ,

We vinden het vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad.

We vinden het verder jammer om te horen dat het order proces niet geheel duidelijk voor uw broertje is geweest en dit een ongemakkelijk gevoel heeft gecreëerd.

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschilende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.
8. Als u een e-mailadres heeft opgegeven bij het plaatsen van de bestelling, dan ontvangt u binnen een half uur een orderbevestiging per e-mail met de mogelijkheid om deze te annuleren.

Verder wordt in onze algemene voorwaarden aangegeven dat personen onder 18 jaar eerst toestemming moeten krijgen, voordat ze een bestelling plaatsen. Wanneer zij hiermee akkoord gaan, dan wordt er dus gesteld dat deze persoon toestemming heeft.

Onze klantenservice zal een mail met de retourinstructies naar u toe sturen.

Heeft op 09 mei 2017 om 23:02 geantwoord

Ik ga niet akkoord !

Alle klachten die gemeld zijn door Lvdrx