Klacht: Ongewenst ontvangen

op 15 september 2016 over Kinderplezier.nl in de categorie Internetshops - Boeken en tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op een dag kreeg ik op naam van mijn jongste dochtertje een pakket met boekjes. Ik had dit helemaal niet besteld, niet voor ingeschreven,.. En ja helaas zat er een factuur bij. Ik dacht ik stuur deze boekjes terug. Dit blijkt niet te gaan. Ik heb me dan via hun website uitgeschreven en een klacht gemaild. Ik zou binnen de 3 werkdagen een reactie krijgen. Tot op heden nog niets ontvangen..
Ik ben hier helemaal niet blij mee! Ik hoef die boekjes niet & wordt nu verplicht deze te betalen. Dit kan niet!

Gewenste Oplossing:

Boeken gratis terugsturen!
En niets betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kinderplezier.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kinderplezier.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kinderplezier.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Kinderplezier.nl

1 maand geleden - Wat vervelend dat je een pakket hebt ontvangen wat je niet hebt besteld. Het pakket werd wel op naam van je dochter verstuurd begrijp ik, als de gegevens kloppen zonder dat er werd besteld is dat wel vreemd. Uiteraard willen het graag samen met je uitzoeken en oplossen, kun je hiervoor aub contact opnemen met onze klantenservice via www.kinderplezier.nl/contact?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kinderplezier.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Audreyke