Klacht: ongewenst lidmaatschap flexifront

op 30 augustus 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Gisteren kreeg ik het zogenaamde GRATIS proefpakket van flexifront scheermesjes is mijn bus. Tot mijn grote verbazing zat er ook een faktuur van 3,90 euro bij als verzendingskost. Dit kan ik nog enigszins begrijpen, maar waar ik helemaal niet akkoord kan mee gaan is dat ik automatisch een lidmaatschap aan m’n broek heb en elke drie maanden een pakket van flexifront mag / moet verwachten. De manier waarop flexifront werkt is ronduit schandalig en frauduleus. Deze manier van klantenronselarij moet toch kunnen gestopt worden ?

Ik betaal de verzendingskosten van m'n GRATIS proefpakket, omdat het waarschijnlijk nog duurder zal zijn om te retourneren. Maar ik wil wel per direct uit hun klantenbestand verwijderd worden en wens dan ook GEEN nazendingen te ontvangen. Dit zal ik hun ook per aangetekend schrijven laten weten.

Reactie van de melder van de klacht Rityke

6 jaren geleden - Dit kreeg ik vanmorgen in m'n mailbox : Geachte mevrouw,Wij zien dat u het proefpakketje toch betaald heeft. U zult verder geen zendingen ontvangen. Alles is opgezegd.Ik hoop dat deze zaak hiermee opgelost is.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Flexifront

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Inmiddels is uw lidmaatschap nadat u ons per email verzocht heeft het op te zeggen geannuleerd.Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Flexifront

Heeft op 22 juli 2015 om 14:03 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Courlux klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Rityke

5 jaren geleden - zaak opgelost. Mijn lidmaatschap is geannuleerd en ik heb geen zendingen meer ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door Rityke