Klacht: Ongewenst factuur !

op 12 januari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Hierbij willen wij u vriendelijk verzoeken te stoppen met facturen toe te sturen voor zaken waar wij niets mee te maken hebben en waarvoor we ook niets ontvingen. Ik refereer hiermee naar factuur nummer 142 8726 73983, lidnummer 142 8472 67580.
Allereerst wens ik hiermee te benadrukken dat wij geen goederen ontvingen en dat wij aldus niet akkoord gaan met een betaling hiervoor. Wij hebben ook nooit gevraagd om ons deze produkten toe te sturen. Mocht dit hoe dan ook nog eens het geval zijn wil ik u alvast melden dat wij niet de moeite zullen doen om dit retour te zenden, en nog kosten daarvoor te maken. Dus, kort samengevat :
*wij hebben niets van uwentwege ontvangen
*wij hebben ook geen vraag naar u toegezonden om eventueel scheermesjes te bestellen
*mocht u ooit nog de moeite doen om ons hiermee lastig te vallen, dan melden we dit asap aan Testaankoop en/of de consumentenrubriek op Radio 2 met inspecteur de Caluwé

Gelieve ons gerust te laten in de toekomst !
Dank u
Fam. Vanhove
Gallifortlei 200
2100 Deurne

Annulatie van bovenvermeld factuur en in de toekomst van u geen (ongewenste) goederen meer te ontvangen !

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 14 januari 2014 om 11:17 geantwoord

Zie bericht

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u mededelen dat uw lidmaatschap is bij ons beëindigd op 14-01-2014 per mail.
U ontvangt geen pakketten meer van ons.

Voor de goede orde delen wij u mee dat wij het 2e pakket wat u nooit heeft ontvangen hebben afgeboekt en de vordering hebben ingetrokken.

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564.

Courlux klantenservice
Sonia