Klacht: Ongevraagt pakketje ontvangen

op 06 februari 2018 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon van 15 had zijn gegevens ingevuld op de site (om de site te bekijken moet je al eerst je gegevens invullen)
Daarna kreeg hij een mail dat hij een bestelling had gedaan ..hij heeft toen een mail gestuurd dat hij niks had besteld .
Maar hij kreeg een automatisch gestuurde mail terug.dat hij wel wat had besteld met ip nr enz.
automatisch kreeg hij een pakketje een paar weken later met 30 van die black head killers
Toen ik dit zag heb ik er niks op uit gedaan
Aangezien mijn zoon had gemaild dat hij niks had besteld en ik ondertussen de verhalen van internet had gelezen(radar)
Toen ik een rekening van 99.60 euro daarbij herinnerings kosten van 10 euro heb ik ze nog maar eens gemaild dat we niks hebben besteld en dat we dus niks betalen .
Als ze willen kunnen ze het pakketje ophalen na afspraak .ook heb ik gedreigd met aangifte . Ook heb ik bij deze mail nog een linkje van het ECC bijgevoegd: http://www.eccnederland.nl/nl/vraag-en- … et-product
nu heb ik weer eenrekening gekregen dat de rekening is opgelopen na 130 euro
Ook nu gaan we niks betalen .maar ga ik aangifte doen bij de politie

Gewenste Oplossing:

Internet staat vol over dit bedrijf.incl uitzending radar
Word tijd dat de politie ze een bezoekje gaat brengen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 februari 2018 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello mr. Huisman,

We are sorry that you do not agree with the placement of this order from your son. We do not send unsolicited shipments and it is not possible to place an order without accepting the terms. You have to press the Order button in the order process, before an order is confirmed and processed. The impact of pressing this button is explained upfront. The explanation also refers to our Terms and Conditions.

In the selection page, you can select different quantities, which show the price per mask. As your son selected the option to receive 30 masks and then pressed the Order Now button, the order for 30 masks was shipped.

For each order, a confirmation email is sent within 30 minutes, which allows you to cancel your order.

The goods can be sent in return to the following address:

Postboks 201
DK-9600 Aars
Denmark

An alternative solution is that you send proof that the order was placed by a minor to our email address. The proof needs to contain the name, date of birth and document number/type of document. All other information can be covered for privacy reasons.

Heeft op 17 februari 2018 om 09:54 geantwoord

Heel internet staat vol over jullie
Jullie liegen over alles stelletje oplichters .
Maar het pakketje ligt hier klaar .
En kan opgehaald worden na afspraak.
https://www.eccnederland.nl/nl/vraag-en- ... et-product
Ik ga geen 15 euro retourkosten betalen voor iets wat we niet besteld hebben .ik zou jullie nog een email sturen met het bewijs dat mijn zoon minderjarig is en dan houd het op.

Alle klachten die gemeld zijn door Robinh.