Klacht: Ongevraagde zending

op 05 september 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Beste,
Ik heb een pakketje ontvangen van Luxstyle terwijl ik die helemaal niet wou ontvangen. Ik ben op de website gegaan maar ik ben nooit akkoord gegaan. Ik kreeg toen een mail dat de bestelling gestuurd werd en ik heb meteen geannuleerd maar dat ging niet meer. Ik ben ook nog minderjarig. Ik heb toen het pakketje teruggestuurd maar Luxstyle zegt dat ze niks hebben ontvangen dat lijkt mij heel sterk want ik heb het in 3 delen teruggestuurd. Nu moet ik het binnen de 10 dagen betalen en er is al 10 euro bijgekomen!

Ik ben tevreden als mijn gegevens uit het systeem worden gehaald en dat het pakketje zo gelaten word want ik heb het wel degelijk teruggestuurd!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Reactie van de melder van de klacht Anoniem1305

5 jaren geleden - Het is al opgelost!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 06 september 2015 om 07:35 geantwoord

Beste,

Het duurt over het algemeen minimaal een week voordat het bij ons aankomt en verwerkt is, dus na een aantal dagen kunnen we nog niets over een retournering zeggen.
We hebben de retournering inmiddels ontvangen en de factuur is dan ook gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem1305