Klacht: Ongevraagde ‘nieuwe’ order LuxStyle

op 01 september 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Begin augustus Snorekiller besteld, ik dacht laten wij dat maar eens proberen. Niet wetende dat ik ongevraagd ‘nieuwe’ orders toegestuurd ging krijgen.En ja in de order staat een uiterste datum om deze te annuleren. Hetgeen ik gedaan hebt, maar alsnog krijg ik de melding dat deze verstuurd wordt. Tevens met de melding van de volgende. Maar daar hebben wij geen behoeft aan, immers wij hebben dit niet besteld! Zeer misleidend allemaal helaas

Niet meer benaderd willen worden mbt deze automatische bestellingen, welke opgestuurd zullen gaan worden. Met andere woorden, aub ons uit het klantbestand halen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 06 september 2015 om 07:10 geantwoord

Beste Nico,

U heeft inmiddels al contact gehad met onze klantenservice maar bij deze herhalen we de oplossing die besproken is:

- Het abonnement is stop gezet
- U kunt 3 neusclips terug sturen
- Na ontvangst zal de openstaande factuur gesloten worden

Alle klachten die gemeld zijn door Nico van Balen