Klacht: Ongevraagde bestelling ontvangen & dreiging gerechtelijke stappen

op 27 juni 2016 over Courlux International in de categorie Oplichting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele maanden geleden stond er plots een pakketje voor mijn deur op de stoep. Ik had dit niet besteld, maar er zat wel een factuur bij. Ik heb het pakket niet geopend en ook niet retour gestuurd ivm de bijkomende kosten. Ik heb ook niet gebeld met de helpdesk, want ook hiervoor moet je betalen. Ik heb via internet onmiddellijk mijn account geannuleerd. Enkele weken later ontving ik een aanmaning en nog iets later bericht van de gerechtsdeurwaarder Frank Spruyt dat ik onmiddellijk moest betalen. Ik heb een email naar de gerechtsdeurwaarder gestuurd dat ik niet betaal voor een product dat ik niet besteld heb, maar dat ik het product ongefrankeerd wil terugsturen als ik het retour adres krijg. Hierop kreeg ik geen reactie, wel een nieuwe waarschuwing dat er gerechtelijke stappen zullen volgen.

Ik ben deze laster meer dan beu en wil dat er asap een oplossing komt! Ik heb de firma nogmaals een email gestuurd dat ik, indien nodig klacht ga neerleggen bij de politie!

Gewenste Oplossing:

Kwijtschelden van het volledige bedrag
Mijn zogezegde klantgegevens wissen
NOOIT nog iets opsturen naar mijn adres!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

Bericht van Courlux International

1 maand geleden - Bedankt voor uw bericht van destijds. Wij hebben vernomen dat uw klacht goed is afgehandeld. De incassovordering is ingetrokken en het bedrag voor u gecrediteerd. Jammer dat iemand anders u heeft opgegeven destijds. Met vriendelijke groeten. Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door TinLem