Klacht: ongevraagd zakelijk benaderd door loterij

op 17 januari 2014 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik word op mijn werk telefoon tijdens mijn werk benaderd door de lotto loterij met vragen over vakanties en prijsvragen naar vakantielanden. Mijn zakelijke telefoon is aangemeld in het bel me niet register.
Daarnaast zeer ongepast dat lotto misbruik maakt van de werktijd waarin ik mijn geld moet verdienen.

Gewenste Oplossing:

Nooit meer gebeld wordt door lotto

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Lotto

3 jaren geleden - Deze klacht per email beantwoord en is hiermee opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Lotto

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Van Gaal, Wij hebben onlangs uw klacht via deze website ontvangen en graag geven wij u hierop de volgende reactie. Wij hebben naar aanleiding van uw melding uw telefoonnummer verwijderd uit onze gegevens. U zult telefonisch niet meer worden benaderd door de Lotto. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Klachten De Lotto

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 20 januari 2014 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht per email beantwoord en is hiermee opgelost.

Heeft op 20 januari 2014 om 18:18 geantwoord

Het probleem moet vandaag opgelost zijn echter werd ik vanmiddag door dezelfde loterij weer gebeld. Wellicht dat het nummer nog niet zo snel verwijderd is. Hopen dat het vanaf morgen niet meer voorkomt.........

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lotto beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vangaal