Klacht: Ongevraagd pakketje ontvangen ‘GoWhite’

op 04 januari 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Er is een pakketje toegekomen op de naam van mijn dochter. Zij heeft dit echter nooit besteld noch gevraagd. Er zit een formulier bij waarin in staat dat wij 47,0 € zouden moeten betalen voor dit ongevraagd product.

Een mail of brief waarin staat naar waar ik dit kan terugsturen en waarin staat dat wij hen niks verschuldigd zijn. Ik wens dat zij nooit nog ongevraagd pakjes opsturen op naam van mijn dochter. Dank u, Grtjes Inge Van de Casteele

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 25 juli 2017 om 03:37 geantwoord

Geachte mevrouw Van de Casteele,

Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.
Onze klantenservice heeft uw bericht van 15 februari 2017 in goede orde ontvangen.
In uw e-mail gaf u aan ongewenst producten van ons te hebben ontvangen op naam van uw minderjarige dochter.
Onze klantenservice heeft u op 15 februari 2017 bericht de facturen te hebben geannuleerd.
De gegevens van uw dochter zijn uit onze database verwijderd. U ontvangt geen producten meer van ons.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en onze excuses voor het ongemak.
Wij sluiten deze klacht.

Gowhite support