Klacht: ONGEVRAAGD PAKKET MUSCLE EXTREME XXXL ONTVANGEN

Ongevraagd een pakket ontvangen van MUSCLE EXTREME XXL. Ik heb nooit op de knop ‘bestellen’ o.i.d. gedrukt. Pakket ongevraagd binnen gekregen met een waarde van 175 EURO!!!!

KOSTELOOS terugsturen en NOOIT meer een pakket van MUSCLE EXTREME meer ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 18 juli 2017 om 04:30 geantwoord

Geachte Que Truong,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze klantenservice heeft uw bericht van 14 juli 2017 in goede orde ontvangen.
In onze reactie hebben wij u de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen op 23 juni 2017. U gaf hierop aan geen bestelling te hebben geplaatst.

Als bedrijf willen wij duidelijk stellen, dat wij geen interesse hebben in het versturen van onze producten naar personen die geen bestelling bij ons hebben geplaatst.

Zoals door onze klantenservice is aangegeven hebben wij op 23 juni 2017 een bestelling ontvangen met uw persoonsgegevens. De bestelling is tot stand gekomen na het ingeven van uw persoonsinformatie en het accepteren van de Algemene Voorwaarden op onze website. Hierna zijn de producten naar het adres verzonden dat tijdens de bestelling is opgegeven.
Wij hebben u een overzicht toegestuurd van de gegevens zoals deze door ons zijn ontvangen.

Het komt helaas voor dat wij te maken krijgen met incidenten waarbij een bestelling wordt geplaatst in naam van iemand anders. Indien wij door de persoon in kwestie hierop worden gewezen, verwijderen wij direct de gegevens van deze persoon en stellen op basis van het IP-adres, waar de bestelling vandaan heeft plaatsgevonden, een onderzoek in. En, in sommige gevallen, wordt deze informatie aan de politie doorgegeven voor nader onderzoek.

U heeft aangegeven de producten retour te zullen zenden, waarna wij, bij retour ontvangst van de producten in ons magazijn, zullen overgaan tot annuleren van de factuur.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door 1Ontevreden1