Klacht: ongevraagd opgebeld en ineens een jaarabonement

op 10 mei 2016 over puzzel4U in de categorie Internetshops - Algemeen

ze hebben ongevraagd telefonisch naar mijn vrouw gebeld ( tussen haar werkuren)( wie zegd dat mijn vrouw heeft opgenomen, kan ook iemand anders geweest zijn met hare gsm)om een kennismakingsboekje te ontvangen, toen is er ja gezegd en nu zit ik hier vast aan een jaarabonnement, omdat ik niet binnen de 14 dagen heb afgezegd ( heeft bijna 2 weken geduurd of langer voor dit was aangekomen en dan nog zeker een week voor dit is open gedaan en er zat zelfs geen betaling of telefoonnummer bij ), toen heb ik een brief ontvangen dat ik nog in schuld stond van 9,95 euro, heb er naar toen naar gebeld want heb totaal geen interesse in deze boekjes ( kosten ook nog 20 euro per maand ) en zij dat ze ons moest uitschreven en direct werd er geantwoord met enkel NEE, heb het zeker 10maal gezegd en ze blijf bij nee, ben me beginnen kwaad te maken en ineens wou ze er 6 maanden van maken, maar dit wil ik niet, heb het 2de boekje terug gestuurd retour gestuurd,want die was ondertussen ook al aangekomen, ze heeft het zeker 5keer gezegd dat ze er 6maanden van wou maken en omdat ik nee bleef zeggen zij ze dat er met mij niet te spreken was en haakte ze in.
Ze heeft nog wel gedreigd met een incassobureau en dat het me al zeker 70 euro extra zal kosten, het kennismakingsboekje zal ik nog betalen, maar de rest zeker niet

als ze mijn abonnement afzegd ( heb een zware lening lopen en ook nog aan het bouwen , heb geen geld voor iets anders nu )

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over puzzel4U

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over puzzel4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stefan en vicky