Klacht: Ongevraagd een product toesturen

op 03 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

In mijn mail kreeg ik zomaar een factuur van een product die ik nooit besteld heb!
Het gaat om een lipgrow serum die ik nooit zou willen bestellen!
Hoe zij aan mijn gegevens komen is mij een raadsel!
Het is nu onderweg maar ga deze weigeren aan de deur uiteraard!
En ben zeker niet van plan een bedrag van € 39.95 te gaan betalen!
Ik zie heel veel klachten over dit nep bedrijf.
Kunnen zij dit gewoon blijven doen?
Hopelijk word dit bedrijf aangepakt!
Dit zijn oplichters!

Als deze oplichters gestopt worden!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 05 mei 2017 om 01:59 geantwoord

Beste ,

We vinden het vervelend dat er onenigheid en verwarring is ontstaan over het plaatsen van deze bestelling. We versturen geen ongewenste artikelen en het is dan ook niet mogelijk om zonder akkoord een bestelling te plaatsen. In het bestelproces zult u op de Bestelknop moeten drukken, voordat de bestelling wordt bevestigd en verwerkt. U wordt van te voren gewezen op de gevolgen van het drukken op deze knop. Tevens wordt u doorverwezen naar de Algemene Voorwaarden.

Onze klantenservice heeft u twee oplossingen aangeboden:
1. U kunt de zending naar ons retourneren.
2. U kunt, als u nooit zelf uw gegevens heeft ingevuld, ons een kopie toe mailen van een aangifte van identiteitsfraude.

Daarnaast is uw e-mail adres opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. Dit houdt in dat u een order bevestiging toegezonden krijgt. We hebben geen annuleringsverzoek per e-mail ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia van de Werff