Klacht: ongevraagd con tract periode verlengen

op 02 juli 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

was geabonneerd op deze krant voor onbepaalde tijd.Was een aanbieding tegen 17% minder betalen.
Kreeg schriftelijke bevestiging dat desbetreffend abonnement ineens voor 3 jaar gold.!!Pas daar dus mee op.
Ik heb telefonisch overleg gehad met de Volkskrant, was geen probleem, men kon na één periode het abonnement opzeggen. Dat probeer ik dus te doen, echter geen enkele reactie van de Volkrant. Men blijft bezorgen, maar geen reacties op mijn mails etc.etc.
Wel telefonisch toezeggen dat het geen probleem geeft, maar men wil gewoon doordrukken en straks zich achter de voorwaarden gaan verstoppen. Dus geen enkel vertrouwen op deze manier. Jammer voor deze interessante krant, maar ik wens niet te capituleren voor onrechtvaardigheden!!Let dus op wat ben gaat doen met bepaalde abonnementen.

als mijn probleem rechtvaardig wordt opgelost ,echter men zwijgt aan de andere kant van de lijn!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j van der reijden