Klacht: ongevraagd bestelling gekregen en nu factuur met aanmaning

op 16 augustus 2016 over Fatkiller in de categorie Zorghulpmiddelen

Ik heb ooit eens op de site van Fatkiller gekeken en wat informatie opgezocht. Ik heb echter nooit een bestelling afgerond en geplaatst.
Toch kreeg ik eind juli een pakketje met een rekening van 198 euro. Ik heb dat pakketje gelijk geretourneerd naar het retouradres wat op de enveloppe stond vermeld. Ook heb ik een mail gestuurd naar nl.fatkiller.nu
Ik kreeg enkele dagen daarna een mail noreply, met de mededeling dat mijn verzoek zou worden bekeken etc..etc…en dat ik nog antwoord zou ontvangen. Nooit ontvangen. Ik ging echter op 2 augustus t.m 16 augustus op vakantie (vandaag) en bij thuiskomst zag ik een enveloppe liggen van Fatkiller. WEderom een factuur met aanmaning. Als ik niet voor 17 augustus het bedrag van 198 euro zou overmaken komt daar nog 40 euro bij. Er staat bij dat ik bij vragen en of opmerkingen contact kan opnemen met de klantenservice. Ik heb dus wederom een mail gestuurd met mijn klacht.
Ik ga het bedrag niet betalen en ik het het product al retour verzonden.
Wat kan ik nu het beste doen??
Ik zie graag reactie tegemoet komen.

Groet, T Smits

Ik zou graag geen nare mails en aanmaningen willen ontvangen van deze oplichterij.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fatkiller

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fatkiller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tsmits