Klacht: ongevraagd artikelen opgestuurd

op 03 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

onze minderjarige zoon kreeg ongevraagd artikelen thuisgestuurd van Luxstyle. We hebben gemaild dat we deze artikelen niet besteld hebben en ze de artikelen om kunnen halen. Retourneren kan op eigen risico en dat doen we niet. Luxflex verwacht van ons dat wij betalen en zal aanmaningen blijven sturen

Luxflex neemt de artikelen retour op hun kosten en we wensen nooit meer wat van hun te ontvangen!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 05 mei 2017 om 02:03 geantwoord

Beste ,

We vinden het vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad.

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschilende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.

Onze klantenservice heeft u twee oplossingen aangeboden:
1. U kunt de zending naar ons retourneren.
2. U kunt, als uw zoon nooit zelf zijn gegevens heeft ingevuld, ons een kopie toe mailen van een aangifte van identiteitsfraude.

Heeft op 05 mei 2017 om 10:30 geantwoord

Er is geen bestelling geplaatst dus ik begrijp de aangeboden oplossing niet. Zoals te lezen op internet, zijn velen de dupe van deze praktijken van Luxstyle

Bericht van Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Als uw zoon nooit de site heeft bezocht en informatie heeft ingevuld, dan kunnen wij u verder helpen na ontvangst van een kopie van een aangifte formulier.

Alle klachten die gemeld zijn door JWRouk