Klacht: ongevraagd abonnement

op 30 november 2016 over puzzel4U in de categorie Internetshops - Algemeen

In de zomermaanden heeft mijn echtgenoot telefoon gekregen van een medewerkster van puzzel4you. Zonder dat hij besefte bleek hij opeens geabonnneerd te zijn.
Tijdens onze vakantie werd het eerste boekje toegestuurd. Toen wij terug kwamen uit vakantie (september) lag dat boekje daar en werd in eerste instantie genegeerd.
Toen de maning kwam, heb ik telefonisch contact genomen met hun klantendienst met de melding dat we echt niet geïnteresseerd waren. De dame wees me op het feit dat het ‘herroepingsrecht’ reeds verlopen was. Ik heb haar uitgelegd dat ik per direct een einde wilde maken aan deze zendingen omdat we geen interesse hadden.
De dame meldde me dat er een tweede boekje op komst was. Dit hebben we per direct teruggestuurd. Geen interesse.
Op 21/11 krijg ik een maning in de brievenbus met de melding dat ik factuur 4605617 van 14.95 euro per kerende dien te voldoen of ze zullen gerechtelijke stappen nemen.
Op 23/11/2016 krijg ik een eerste ingebrekestelling van een incassobureau Trivion met de vrag 75,06 euro over te maken zonder melding van enig factuurnummer.
Ik ben hier niet mee gediend.
Geen enkel puzzelboekje is door ons gehouden. Wij hebben geen interesse.

Ik wens dat alle correspondentie van puzzel4you per direct stopt. Wij wensen hun produkten niet. Ik voel me zeker bedrogen door deze firma. Ik heb contact opgenomen met testaankoop België en zal dit verder doorgeven aan de sociale media als hier geen oplossing voor komt.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over puzzel4U

Reactie van de melder van de klacht ronny1973

1 dag geleden - Wij hebben het incassobureau aangeschreven. Om 'proceseconomische' redenen (hun woorden) sluit Puzzel4you het dossier bij Trivion af. Ik heb gisteren wel de 4,95 euro betaald van het proefboekje. Betekent dit dat we nu van hun verlost zijn.? Wat adviseert u ons.?

Alle klachten die gemeld zijn door ronny1973