Klacht: Ongevraagd abonemen op fabulous mama

op 13 april 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Beste,

Ik heb een paar dagen geleden een brief en een blad gekregen van fabulous mama. In de brief stond dat ik abonement heb op het blad. Hier heb ik nooit akkoord op gegeven!
Een maand geleden ben ik gebeld door jullie call center en is mij verteld dat ik gratis een blad kan ontvangen. En nu blijkt dat dit een betaald abonnement is! Ik vind dit echt niet kunnen dat jullie mensen voorliegen.

Ik eis dat mijn abonnement ongedaan wordt gedaan en dat er geen kosten in rekening gebracht worden.

Groet,

A. Sarkisyan

Abonnement opzetten en geen kosten in rekening brengen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Sarkisyan, U bent per mail en telefonisch op de hoogte gesteld van de voorwaarden van dit abonnement. Het abonnement is telefonisch beëindigd per editie 10 van 2016. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:33 geantwoord

Deze klacht is inmiddels opgelost,

Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door Anzhela Sarkisyan