Klacht: ongeval

op 19 september 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Mijn moeder van 66 jr is vanmiddag de trap afgelopen bij mc donalds amsterdamse poort …na de lange trap komt er nog een soort afstap trap en daar struikelde ze door onverklaarbare reden..ze viel zo hard op haar schouder dat ze zelf niet overeind kon komen en een paar minuten niet kon opstaan. Er is geen enkel moment geweest dat een mc donald medewerker naar haar is toegekomen. 2 klanten die daar beneden zaten te eten zijn haar uiteindelijk komen helpen ( ze was alleen) Huilend van de pijn is ze in haar eentje naar huis gereden. Nu wil ik weten kan Mc Donald aansprakelijk worden gesteld?? Ik heb eerder ook meegemaakt in een Mc Donalds in Suriname dat mijn zoon bukte om een speeltje te pakken dat hij in de Mc Donalds bij zijn happy meal had gekregen en toen hij omhoogkwam bleek er een jaap in zijn wenkbrauw (bloedde flink) doordat hij tegen een tafel aankwam. Er was ook niemand die hem kon helpen. Een klant heeft opgetreden..Het stuit mij tegen de borst dat zo een welvarend bedrijf zo onverschillig reageert..Ik vind het wederom teleurstellend!

ik ben er nog niet uit

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nataliegh