Klacht: ongeschikt appartement

op 07 augustus 2017 over Vrijuit reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij komen net terug uit Spanje en hebben een wat nare nasmaak.
Geboekt voor een 7 persoonsappartement maar omdat de relatie van mijn zoon net voor de vakantie stuk liep kwamen we met 6.
We kregen keurig een appartement nadat alle ID`s ingescand waren.
Bij binnenkomst bleek ik echter niet het appartement te betreden welke ik verwacht had.
Deze bleek 6 bedden te hebben,…ook geen dakterras en ook geen poolzicht.
Sterker nog , 4 stoelen om de tuintafel en te weing keukengerei.
Een zeer klein 2 pits kookstel bleek slecht en veel te klein.
Mijn vermoeden is dan ook dat wij in een ander appartement gedumpt zijn omdat we ineens met 1 persoon minder kwamen.
Ter plaatse wel geklaagd maar dit was echt zo bedoeld volgens de medewerkster.
Na mijn vraag waar dan de 7e persoon moest slapen bleef het stil.
Een klein balkon , zponder zonwering, pal op de middagzon.
temperatuur liep op tot boven de 50 graden.. niet om uit te houden.
Pas na zonsondergang werd het buiten aangenaam maar binnen nog steeds 40+ graden…welterusten.
We moesten gewoon daar weg in de middag, maar ja, waarheen ?
Naar het zwembad natuurlijk,. die was wel goed,, alleen mocht je er helemaal niks.
Alleen vooraf douchen en dan het water in. punt.
Geen natje of droogje mee,.geen balletje geen klein radiootje en bij een per ongeluk bommetje kon je op het matje komen…belachelijk.
In een plaatselijke winkel 3 ventilatoren gekocht voor een beetje wind.
Al met al voelen wij ons gewoon genaaid.
Ik heb wel fotoos en film gemaakt om iets te illustreren.

Ik wil graag een compensatie van de de door ons aangeschafte ventilatoren.
Dit appartement moet eerst beter worden ingericht en uitgerust omdat na ons er natuurlijk weer mensen in gaan. Dit kan zo niet.
Tegemoetkoming of korting op volgende boeking of zoiets,...

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vrijuit reizen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vrijuit reizen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vrijuit reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vrijuit reizen

Heeft op 07 augustus 2017 om 14:05 geantwoord

Beste heer, mevrouw, Op 7 augustus 2017 hebben wij de familie per email van een reactie voorzien. Zo hebben wij aangegeven dat clienten een appartement volgens de beschrijving op onze site hebben gekregen. Zonder airco. Wij hebben geen invloed op de regels in het zwembad. Bovenstaande klacht is niet op de bestemming gemeld. Jammer dat wij tijdens de vakantie niet in de gelegenheid zijn gesteld deze te veraangenamen.

Customer Service
Neckermann Reizen