Klacht: ongepaste brief

op 05 april 2013 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Gisteren ontving ik een herinnering. Een herinnering voor niet betaalde administratiekosten. Het bedrag wat door mij voldaan moest worden was 50euro. In uw brief staat als ik niet tijdig betaal dat de vordering naar een incassobureau overgedragen wordt. De brief suggereert dat de totale kosten van 2 jaar overgedragen gaat worden, terwijl deze gewoon voldaan is. Het lijkt mij sterk dat er maar ook één incassobureau in NL is die 555euro aan incassokosten vraagt voor een openstaand saldo van 50euro. De brief is als volgt: Ondanks eerdere schriftelijke herinneringen en een poging van onze klantenservice u telefonisch te bereiken, staat onderstaand saldo nog open.Indien betaling uitblijft zal de volgende maning verhoogd worden met € 25,00 incassokosten. Bovendien geven wij u hieronder de totale kosten aan die verschuldigd worden indien het dossier onverhoopt overgedragen zou worden aan een incassobureau:

Totaal bedrag opleidings- en/of examenkosten: 4.308,00 Incassokosten:555,80

Het is een ongepaste en foutieve brief.

Ik heb al eens eerder een klacht ingediend en ik ben alles behalve tevreden. Communicatie en voorwaarden worden aangepast zoals het nti het beste uitkomt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb NTI een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Janssen, Via uw persoonlijke email heb ik u een bericht gestuurd met daarin een uitleg van de situatie. Indien u hierover nog vragen hebt, dan verneem ik dit graag. Vriendelijke groet, Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:14 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! ^PV

Alle klachten die gemeld zijn door rjssen