Klacht: ongeoorloofde incasso van schoolbank.nl

op 15 mei 2015 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Vorig jaar heb ik eenmalig 15 euro betaald aan Schoolbank.nl. Ik was opzoek naar een oude schoolvriendin. Ik kreeg helaas geen toegang tot de data van Schoolbank en voelde me dom dat ik er ingetrapt was. Eigen schuld, beter opletten,dacht ik. Nu wordt er een jaar later ineens per incasso 15 euro van mijn rekening gehaald. Hoe doen ze dat? Ik heb nooit toestemming gegeven voor incasso. Ik had het ook nooit zien staan in de incasso gegevens van mijn bank. Toch wordt er ineens 15 euro afgeboekt. Schoolbank is niet telefonisch bereikbaar. Dus je voelt je machteloos, heel vervelend. Ik heb mijn bank opdracht gegeven het afgeschreven bedrag te storneren en verdere incasso’s van Schoolbank te blokkeren. Het is maar 15 euro maar hoe veel mensen laten dit lopen? ik vind het onbehoorlijk.
Groet J Nolet

Ik begrijp deze vraag niet helemaal. Ik verwacht niet dat u mijn klacht gaat oplossen. Ik zie op uw site dat er meer klachten zijn over Schoolbank. Blijkbaar doen ze dit vaker zo. Niet netjes.
Het zou fijn zijn als dit soort praktijken wat moeilijker werden om uit te voeren. Het lijkt zo vaak en makkelijk te gebeuren.
Met dank,
J Nolet

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 12 oktober 2017 om 09:35 geantwoord

Beste mevrouw Nolet,

Hartelijk dank voor uw bericht. SchoolBANK heeft 3 maanden geleden een gloednieuwe website gelanceerd. Mocht uw vraag/klacht nog steeds actueel zijn (en onopgelost), dan willen we dit alsnog graag voor u oplossen.
U kunt in dit geval een e-mail sturen naar service@schoolbank.nl. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem, uw geboortedatum en het SchoolBANK inlog-mailadres.

Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Nolet