Klacht: Ongeoorloofd op alle gebied !

op 05 september 2016 over Hotel Espenlaub in de categorie Hotels

Via Booking .Com werden we naar het hotel Espenlaub in Stuttgart ‘gelokt’ . Er werd een tweepersoonskamer aangeboden met 82% korting voor de prijs van €45 per nacht. Vandaag zien we dat de aangeboden korting nog hoger ligt !!!
De vier te bekijken kamerfoto’s zagen er ‘redelijk’ uit. Gezien ons verblijf enkel als doorreis ‘slaapruimte’ diende dachten we er prijs /kwaliteit zéker ( gezien de hoge korting!) goed te zijn. ABER, ABER !! Kamer 303 noemen we eerder een bergruimte ( héél klein, vies, géén kast, onmogelijk om tv te kijken gezien de plaatsing van de tv, héél lawaaierig – drukke weg en tramstopplaats voor het hotel- en dus géén mogelijkheid om de kamer te verfrissen, zwart geblakerde stopcontacten , vele beschadigingen aan de muren,… een studentenkot onwaardig !! De te delen toiletruimte was eveneens alles behalve proper ( vieze silicone rond douche, zwarte ipv. witte tegelvoegen) en bovendien ook overal beschadigingen..
Wij boekten een ontbijt aan € 7 p.p. Andere ‘ontevreden’ gasten verwittigden ons meteen bij het binnenkomen van de eetruimte dat de bordjes vies en kleverig waren…
Wijzelf maakten de dienster erop attent dat er tientallen vliegjes opvlogen bij het willen nemen van druiven. Hierop kwam géén enkele reactie !! De kiwi die we namen was half rot !!
Dat er géén parkeerruimte was nabij, geen wifi op de kamer, een gedeelde toiletruimte wisten we vooraf…We hadden dus eigenlijk meteen beter moeten weten ( het ging volgens het aanbod om een kamer van ruim €230 per nacht)maar rekenden op (toezicht)Booking.com ….
Bij het afgeven van de kamersleutel werd geen enkele vraag gesteld door de onthaalbediende, noch een klein woordje toegewenst. ZIELIG ! Wij bleven wél beleefd én maakten géén opmerkingen gezien we ons ‘gepakt én bedrogen’ voel(d)en door booking.com
Hoe zijn we zo naïef kunnen zijn om te geloven dat een dergelijke korting mogelijk is..??!! Booking.com doet zijn naam bijzonder véél oneer aan door dergelijke bedriegelijke aanbiedingen te promoten !! Hoe gaat Booking.com hiermee om tav. van ons en tav. hotel (!)?
Nog meegeven dat wij regelmatig reisjes maken met oa. Groupon, Travelbird, Outspot maar nog nooit met dergelijk bedrog geconfronteerd werden..

Wij zijn \'makkelijke\', trouwe en vlug tevreden klanten wanneer een lokatie proper is, de basisuitrusting aanwezig, het personeel vriendelijk. Wij bejubelen graag positieve ervaringen.

Alle klachten die gemeld zijn door jos muylle