Klacht: Ongeluk gehad. Gestruikeld over volle krat

op 20 februari 2018 over Vomar in de categorie Supermarkten

Ik ben gevallen over een volle krat die bij het vak vlees half op het pad stond. ik kwam te vallen en ging helemaal achterover op mijn rug terecht. Mijn arm zat vast tussen de winkel wagen in. Mijn benen zijn gekneust en ik heb een behoorlijke verwonding aan mijn beide benen. Dit is mij nog nooit gebeurt bij de Vomar. En ik kom toch al jaren bij de Vomar. De mensen die er rond liepen kwamen mij niet eens even helpen om op te staan. Heb een gesprek gehad met de bedrijfsleider, die moest dat allemaal even uitzoeken. De reactie van deze Heer beviel mij niet zo

Ik ben bij mijn huisarts geweest, die vertelde mij dat ik een behoorlijke klap gemaakt heb. Ik heb momenteel twee olifanten benen. helemaal opgezwollen. Het valt mij heel erg tegen dat ik nog niets gehoord heb van deze Heer. Het was maandag 20 februari gebeurt. Waarom dan geen commentaar

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

Reactie van de melder van de klacht Tineke Heerens

9 maanden geleden - Ik verwacht op zijn minst een reactie van de Vomar. En dat er iets aan gedaan wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tineke Heerens