Klacht: ongelooflijke bureaucratie en zeker niet behulpzaam

op 19 januari 2014 over Tandartsenpraktijk Stammen in de categorie Artsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn woonachtig in Heteren maar waren met het gezin bij een tandartspraktijk in Driel. Hierover waren wij niet meer te spreken en derhalve wilden wij ons bij tandartspraktijk Stammen laten inschrijven. Nu wilde het feit dat deze overstap nagenoeg gelijk liep met een fikse ontsteking van een van mijn kiezen en ik dus kampte met forse kiespijn.

Na diverse pogingen om contact te krijgen en de situatie toe te lichten bleef de tandarts volharden dat er eerst een intake gesprek diende te komen met de tandarts alvorens er sprake kon zijn van enige behandeling. Dit ging ook op een toon waar wij als mens niet van gediend zijn, kortom bureaucratisch en hautain. Bovendien vind ik dat je je als zorgverlener niet op deze manier kan opstellen, maar dat zal ik vast niet goed begrijpen.. Gelukkig kregen wij van een kennis een advies voor tandartspraktijk Nijhof in Elst een echte aanrader!! zeer nette, kundige en vriendelijke mensen…

Bijzonder aan de hele situatie is dat bovenstaande zich afspeelde in het eerste kwartaal van 2013, en vervolgens ontvangen we dan op 16 januari een schrijven dat het kennismakingsgesprek met de tandarts nog plaats moet vinden. Iedereen mag zijn eigen conclusie trekken, maar persoonlijk vind ik het echt ongelooflijk…

Gewenste Oplossing:

geen enkele, gelukkig hebben we een uitstekende tandarts gevonden...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tandartsenpraktijk Stammen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tandartsenpraktijk Stammen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sachavandooremalen