Klacht: Ongelooflijk wat ik mee maak

op 21 december 2017 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Ik ben nu enige tijd werkzaam voor manpower
Nu later werd mij pas duidelijk dat ik een maandelijkse betaling zou krijgen andere mensen voor 1 jan 2017 krijgen perweek betaald nu werkt er een nieuwe uitzendkracht week later dan mij vdie ook wekelijkse betaling krijgt verder geen probleem voor mij hierbij werd mij een voorschot van 2 weken aangeboden om de feestdagen door te komen en dit is telefonisch toegekend door Job Van Moorsel
Nu is er vorige week de helft gekomen dus een week salaris waar ik me auto van heb gemaakt om van tilburg naar waalwijk te komen om te werken maar nu week erna niet mijn andere deel ontvang
Waardoor ik en mijn gezin geen geld hebben en dit een gezellige maar zonder centjes kerst gaat worden door niet na komen van afspraken die zijm gemaakt ik heb later de leidingevende gebeld die blijkbaar eens was met de beslissing van Job
Deze meneer heet Jochem van dinter na een gesprek met deze meneer zou ik terug gebeld worden dus heb ik zitten wachten maar werd niet gebeld dus dacht zal me email checken enja hoor wel een email met info waar ik van schrok dat een voorschot aleen is voor fout bij betaling niet wekelijks betaling is nou de afspraak was 2 weken voorschot die Job zelf heeft aangeboden ter overbrugging van die maand dat ik nieuw binnen kom in het bedrijf maar als ik de helft van die 2 weken krijg dan is er tog iets fout gegaan en heb ik recht op de rest van mijn voorschot(dit is een fout in mijn betaling) ik heb zelf gebeld naar de vesteging om verhaal te vragen ik zou worden terug gebeld tot nu niets gehoord heb screenshot gemaakt van de bevestiging 2 weken zouden overgemaakt worden dus deze bewaar ik mocht u daar baat bij hebben ik ben hier erg van geschrokken en vind dit ongelooflijk heftig dat ik zelf niet meer weet hoe of wat maar kan niet zo zijn dat je zo behandeld word terwijl je zo hard werkt je gezin ook met kerst fijne tijd kunt geven

Dat alsnog betaald word voor kerst waar ik recht op heb !!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 22 december 2017 om 13:55 geantwoord

Goedemiddag Wesley,

zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken over jou klacht en wat ik voor je kan betekenen. Hierover heb je aangegeven een goed gevoel te hebben, en dat je het een fijn gesprek vond.
Zoals besproken krijg je binnen twee werkdagen een reactie van de manager.

Groetjes, Kim
Team Manpower Care

Heeft op 22 december 2017 om 14:48 geantwoord

Hey klopt was een fijn gesprek met u en de oplossing is goed ik zelf heb geen keuze hierin omdat dit onder
De regels van manpower valt die 2 werkdagen en ik dus naar kerst dit krijg te horen blij word ik hier niet van omdat dit een erstige zaak is en u doet wat u kunt natuurlijk dus de fout ligt zeker niet bij u door de valse beloftes die mij zijn gemaakt uit de naam van het bedrijf en de vesteging in den bosch van manpower zit ik alsnog zonder mijn geld met kerst waar ik recht op heb ..Jammer het is bijna 5 uur niks gehoord had gehoopt op feedback minimaal en nartuurlijk met feedback waar uiteindelijk alsnog over gemaakt zou worden zodat er geld met kerst is ik wens jullie fijne feestdagen !!

Alle klachten die gemeld zijn door WesleySmulders