Klacht: ongelooflijk klant-onvriendelijk

op 14 januari 2014 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik werd door KPN uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek in het bisnizzcenter te Nieuwegein, hiervoor werd ik benaderd per telefoon en werd een datum en tijd vast gesteld.
ik heb tijdens dit gesprek aangegeven dat ik er een stuk voor moest rijden.
afspraak gemaakt voor de middag, 13.30.
2 dagen voor de afspraak werd ik gebeld met een herinnering voor het gesprek, dit zou zijn om 13.00 uur volgens de medewerker van kpn, nee dat moet zijn 13.30.
nee stelde de medewerker van KPN, wij zijn om 13.00 uur klaar met lunchen en gaan dan verder met de afspraken.
Ik stelde dat ik dit zeer klantonvriendelijk vond aangezien ik geruime tijd onderweg mo0est zijn om in nieuwegein te komen en uiteraard ook wilde lunchen, maar heb er toch in toe gestemd om 13.00 in Nieuwegein aanwezig te zijn.
Op de bewuste dag heb ik mij om 12.55 gemeld bij het bisnizzcenter, goedemiddag mijnheer Kasius, gaat u maar even zitten, er komt zo iemand bij u!
na een klein half uur was er nog niemand en wilde ik weggaan, bij de deur heb ik gedag geroepen en een verschrikte medewerker kwam aanhollen, meneer kasius!!!! ik heb nu iemand vrij voor u, nou voor mij was de beschikbare tijd om, ik had een nieuwe afspraak thuis.

een dik half uur heen , een dik half uur wachten, en weer een half uur terug, geen lunch en een verloren aantal uren.
ik begrijp met de beste wil van de wereld niet dat een bedrijf denkt op deze wijze met zijn trouwste klanten denkt te moeten omgaan op deze wijze.

vergoeding van mijn tijd en onkosten, excuus en uiteindelijk is een echte oplossing voor alle nonsens als zeer traag internet, veel te dure abbonnementen, onbeschofte niet luisterende medewerkers van de klantenservice e.d.
zo niet dan overweeg ik nu toch wel zeer sterk om nu echt weg te gaan bij KPN, niet alleen met mobiel, 6 abbo's, maar ook met het vaste net, digitale tv kortom alles wat met kpn te maken heeft uit te bannen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 19secret57