Klacht: Ongelofelijk slechte service en contact

op 23 mei 2016 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Sinds november 2015 is ons elektrisch onderstel van de boxspring stuk (hiervoor al 3x gebeurt sinds mei 2015). Ik geloof wel 20 x terugbel verzoek nadat de monteurs zijn geweest en ik wordt gewoon niet terug gebeld. Veel beloftes, maar geen daden. Na 5 maanden weer een monteur geweest aangezien ze niet wisten wat de klacht was en het verslag van het kapotte onderstel november 2015 niet konden vinden, hierna weer niet teruggebeld. Weer contact opgenomen en het zou er binnen 3 weken zijn. Inmiddels 5 weken verder. Onwaarheden verteld over de leverancier dat zij een nieuw verslag nodig hadden, zij hadden gewoon onze klacht niet verwerkt en er niets mee gedaan, dit gaf de monteur ook aan die langs was gekomen. Vervolgens zou ik gister gebeld worden over hoelaat ze vandaag zouden komen, en u raadt het al, weer niet gebeld. Ronduit slecht slecht slecht, echt ongelofelijk slecht. We hebben veel geld voor een bed betaald, wat niet in orde blijkt te zijn. Vorig jaar heb ik 3x een nacht met mijn benen omhoog geslapen en ook daar wordt niets van excuses over aangeboden dat er niemand langs kon komen. Het zijn zo veel klachten, echt ongelofelijk.

Wanneer zij eens gewoon terug bellen als zij dit afspreken, hun afspraken nakomen, een degelijk onderstel leveren, en intern eens gaan oplossen hoe dit voortaan beter kan (want ondertussen heb ik de manager nog nooit gesproken, altijd een medewerker die zegt dat de manager niet beschikbaar is).

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 24 mei 2016 om 10:20 geantwoord

Beste C Ben Salah,
Wij hebben gisteren bij u het onderstel van uw elektrische boxspring omgeruild met een geheel nieuw onderstel. Het onderstel stond al langere tijd voor u in bestelling en heeft wat langer op zich laten wachten. Onze excuses voor de langere levertijd en voor deze mis communicatie. We hopen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost en wensen u veel plezier van uw aankoop.

Met vriendelijke groeten
Haco

Bericht van Haco wonen en slapen

8 maanden geleden - De marketing afdeling is alleen op de hoogte van uw afspraak, vandaar dat wij ervan uitgaan dat de service is opgelost. Spijtig te horen dat het niet goed is gegaan. Al onze vestigingen plannen hun bezorging en service een dag van te voren. De dag van bezorging staat dus vast alleen weten wij pas een dag van te voren het dagdeel of tijdstip van aankomst. Wij vragen onze klanten altijd zelf te bellen voor een indicatie. Waarschijnlijk is het daar misgegaan omdat u dacht dat u gebeld zou worden. Excuus voor de miscommunicatie. We zullen vragen of Haco Amsterdam nogmaals contact met u opneemt voor een vervolg afspraak.

Heeft op 24 mei 2016 om 10:47 geantwoord

Ik 'dacht' niet dat ik gebeld zou worden, er was mij verteld dat ik door jullie gebeld zou worden zodra de planning bekend was, niet anders.

Alle klachten die gemeld zijn door C Ben Salah