Klacht: ongelijke regels

op 04 oktober 2017 over gemeente Amsterdam in de categorie Gemeente

ik heb een fiets met hulpmotor een spartamet
ik mag van de verkeersregelaars door het tunneltje bij het centraal station fietsen ondanks dat ik een blauw kenteken heb omdat ik gewoon fiets net als iedereen
ik ben een paar keer door het tunneltje onder het rijks museum gefietst en heb daar een paar bekeuringen opgelopen omdat er cameras hangen en deze cameras niet het verschil kunnen maken of ik fiets of ik het hulp motortje gebruik omdat deze cameras een foto maken inplaats van een video want dan zouden ze zien dat ik fiets
nu zijn er in nederland een heleboel fietsen met trapondersteuning met een kenteken uitgerust omdat ze met hoge snelheid kunnen fietsen maar geen motor hebben
nu zijn mijn bekeuringen opgelopen tot 2000 euro omdat de heren en dames niet voor reden vatbaar zijn om dit te veranderen
dit is zo scheef als het maar kan bij de ene tunnel wel en de andere niet
nu is door de politie mijn fiets buiten gebruik gesteld en heb ik niets meer

dat de cameras op video worden gezet in plaats van kenteken herkenning wand dan kunnen de fietsers gewoon erdoor heen fietsen met een kenteken

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Amsterdam

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dickydick@