Klacht: ongegronde incassokosten

Oci op 27 oktober 2020 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door nieuwe creditcard kon openstaand parkeerbedrag (10 euro) niet geincasseerd worden. Ondanks meerdere pogingen om creditcard te vernieuwen en meerdere keren gebeld bleek dit onmogelijk. Nu incasso buro met 40 euro toeslag.

Bedrijf is zo flexibel als baksteen, werkt voor geen centimeter mee en incasso buro is uiterst irritant.

Ik wil gewoon creditcard bij kunnen werken en openstaand bedrag betalen maar geen incasso kosten.

Parkeren zal ik in ieder geval nooit meer via Yellowbrick.

Gewenste Oplossing:

Gewoon probleem oplossen, creditcard bijwerken, openstaande faktuur van 10 euro betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yellowbrick over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yellowbrick in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Oci