Klacht: Ongeautoriseerd afschrijven, zonder verwittiging

op 09 mei 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een jaarlidmaatschap, wordt zonder verwittiging, het lidmaatschap omgezet naar een veel duurder maandcontract, waarbij verwezen wordt naar de kleine lettertjes van de algemene voorwaarden

Gewenste Oplossing:

Bij terugbetaling van het teveel betaalde bedrag van € 200,76 + rente.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parship nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 26 mei 2017 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Vin68,

Aangezien u deze klacht 2 keer heeft geplaatst heb ik deze gesloten.
Wij wachten nog steeds op een reactie met de Parship-code, die u kunt sturen naar: support@parship.nl. Pas daarna kunnen wij nakijken en controleren wat er is gebeurd om te zien wat wij kunnen doen.
Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door vin68