Klacht: Onfatsoenlijke service mij zo lang te laten wachten aan de telefoon

op 27 mei 2020 over Etrias in de categorie Lifestyle winkels

Ik ben bijna 2 uur lang aan het (telefoon)lijntje gehouden (3 wachtenden voor u, 2 wachtenden, 1 wachtende, u bent de eerstvolgende…) toen ik besloot de eer aan mezelf te houden en de telefoon neerlegde, aangezien de openingstijd ook al bijna overschreden was. Als ik er was uitgegooid zou ik helemaal uit mijn vel gesprongen zijn.
Hier meteen op anticiperend door een contactmail te sturen en om een reactie vroeg hoe onthutst ik was over deze gang van zaken, reageren ze (nog steeds) niet.
Ik wacht al ruim een week op mijn pakket. Nu kan ik mijn cadeau voor mijn kleindochter niet geven en ga ik het hele pakket – als dat überhaupt komt – straks terugsturen en vraag ik mijn geld terug. Ze beloven verzending binnen 1-2 dagen. Op mijn inlegstatus staat dat mijn bestelling in bewerking is. Tja…

Als ik excuses krijg voor de gang van zaken. En ze beloven dit probleem met mensen die zo lang in de wacht worden gezet op te lossen. En ik vind ook dat als een levering langer duurt, dit bij de status vermeld moet worden of dat je een mailtje krijgt. B.v. 'de levering van het product is vertraagd en duurt nog enkele dagen langer' Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Mijn tijd is ook kostbaar, dus een of ander 'gebaar' is ook wel op zijn plaats. Ik heb er veel negatieve energie van gekregen en mijn avond is erdoor verpest. Ik kan niet tegen slechte service.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etrias

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etrias nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EbelenDinah