Klacht: oneerlijke verkoopspraktijken

op 01 februari 2014 over Vistaprint in de categorie Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij vistaprint wenskaarten besteld, en via Visa betaald. Na deze transactie (een 5 tal minuten later) kreeg ik een voorstel om een bijkomend artikkel te kopen, zonder leveringskosten. Ik heb daar op de link geklikt om te zien wat dit allemaal inhield, en plots, zonder enig bevestiging staat dat artkkel bij op mijn bestelling, en wordt het bedrag extra van mijn visa rekening gehaald (zonder mijn goedkeurig !!).
Na contact met Vista, beloven ze mij het extra artikkel te annuleren, en ik krijg ook een mail met de bevestiging van deze annulatie.
Op zicht is het zomaar toevoegen van een artikkel al mijn inziens een vorm van oneerlijke verkoopspraktijken,
maar bovendien kreeg i net mijn uitgavestaat van VISA :
de 6,49 eur staan er wel degelijk bij.

Gewenste Oplossing:

onmiddelijke terugbetaling van mijn 6,49 eur.
excuss, en het stopzetten van hun oneerlijke praktijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vistaprint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vistaprint

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vistaprint nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door olivier.paquay@skynet.be