Klacht: Oneerlijke reclame

El. T op 29 maart 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Ik had de reclame van Eco slim gelezen op facebook en aangegeven interesse te hebben. Zo hebben ze mij opgebeld en zijn ze aan hun verkoopsplaatje begonnen. Als ik 2 flesjes eco slim kocht kreeg ik een doosje Detoxic er gratis bij. Als ik na 30 dagen de ongeopende verpakking terugstuurde hoefde ik alleen te betalen voor de verbruikte producten. Uiteraard bleek eco slim op niks te trekken en deed het niks, net zoals die Detoxic. Toen ik het gesloten flesje eco slim wou terugsturen werd da plotseling het gratis product en moest ik 52euro betalen voor een flesje detoxic Zo is het ook gemakkelijk natuurlijk Ik krijg enkel arrogante mails als antwoord en 0,0 medewerking of zelfs een voorstel van hun kant, niks commercieel dus. Ik vind die malafide praktijken!

Als ik enkel 1 fleske eco slim moet betalen, wat ik ook enkel wou bestellen. Maar mits dat er zeker niet in zal zitten op zijn minst een korting

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 29 maart 2018 om 12:51 geantwoord

Geachte mevrouw,

Vervelend om te horen dat u een onduidelijke uitleg gekregen heeft. Ik laat een collega contact met u opnemen om de klacht verder door te nemen. Zij kan u vragen beantwoorden en meer uitleg geven.

Maartje ♦ Medewerker Klantenservice
[email protected] ♦ www.dorivit.nl ♦ 085-2731755
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8:30 – 21:00 uur
Zaterdag en zondag van 9:30 -17:00 uur

El. T

Heeft op 06 april 2018 om 07:32 geantwoord

stonden op voicemail maar hebben niet meer terug gebeld...

Bericht van Dorivit.nl

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Takx, Mijn collega heeft zojuist telefonisch contact met u gehad en met u de oplossing besproken. I.p.v. €104 is zojuist met u afgesproken dat wij uw factuur verminderen naar €78 d.m.v. op één product 50% extra korting te geven. Bedankt dat wij u van dienst mochten zijn en wij zijn blij dit samen met u opgelost te hebben. Met vriendelijke groeten, Lily ♦ Medewerker Klantenservice [email protected] ♦ www.dorivit.nl ♦ 085-2731755 Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8:30 – 21:00 uur Zaterdag en zondag van 9:30 -17:00 uur

Alle klachten die gemeld zijn door