Klacht: Oneerlijk boeltje

op 27 september 2016 over Check Die Deal in de categorie Deal-Sites

Deze mensen maken publiciteit voor een product, maar houden wel wat puntjes achter..

Een ligzetel die niet helemaal plat kan gelegd worden is voor mij niet oké.

Ik heb telefonisch contact opgenomen om die vraag te stellen wat ik dan kon doen en de dame heeft me toen gezegd, je mag deze gewoon terugsturen.

Dat hebben we ook gedaan, mijn dochter die werkt te Zaventem, heeft deze voor haar vlucht bij de BPost te Zaventem binnen gebracht.

Ze had niet veel tijd, dus allemaal rap rap gegaan.

Het papiertje heeft ze vlug in haar handtas gestoken en ze is toen doorgegaan.

Omdat ik tot nu nog steeds wachtte op mijn geld,, schreef ik hen aan en ze zegden dat het nog niet bij hen was, dat ik moest wachten..nu na weer weken, vragen ze het briefje van de BPost…maar daar begint het dan, toen de dochter in Punta Cana was met Jetair, is ze bestolen geweest in haar kamer..en ja handtas (met briefje in) is spoorloos…Ik was al blij dat zij niets had en heb helemaal niet aan dat briefje gedacht…Ik hoop daarom dat ze een beetje menselijk zijn en me gewoon mijn centen terug geven.
Ze mogen gerust langskomen, de (lig)stoelen zijn er niet meer…waar je niet op kon (liggen), alleen zitten.

Als ze me het bedrag van € 68,31 terugstorten voor de Factuur #FAC500000224 voor Bestelling #500000224

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Check Die Deal over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door VAN DESSEL