Klacht: Oneerlijk behandeld aan de gate bagage kwijt

op 27 april 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Op maandag 24 april vlogen wij met swiss naar Zürich en vanuitdaar door naar Cairo
We moesten aan boord bij gate b33
Eenmaal daar aangekomen werden wij zeer onvriendelijk behandeld door een blonde dame
Ze vertelde ons dat het vliegtuig vol zat voor onze handbagage
Ik vroeg hoe kan dat dan want elke passagier mag handbagage meenemen
En we hadden bagage erin gedaan wat voor ons belangrijk was en daarom niet in onze ruim bagage
Medicijnen voor mijn man erin want die moet hij elke dag innemen
Nadat we dit hadden uitgelegd aan deze dame zei ze nee ik heb de handbagage al ingecheckt dat kan niet meer
Wij vroegen maar wat als er iets gebeurd met onze handbagage
Waarop ze zei nee dat gebeurd niet jullie krijgen het gewoon weer in Cairo en we moesten onze koffer daar laten staan
Toen kwam er een andere passagier achter ons en tot mijn verbazing mocht deze passagier wel met haar handbagage aan boord
Ik liep terug naar de medewerkster aan de gate en vroeg waarom deze dame wel met haar handbagage aan boord mocht want dat klopt niet
Toen zei ze deze passagier vliegt business class
Maar dat was helemaal niet waar want deze passagier zat 3 rijen achter ons
Eenmaal aangekomen in Cairo kwamen bijna al onze koffers op de bagage belt behalve onze handbagage eenmaal daar uitgezocht waar onze handbagage is bleek dat deze helemaal niet in Cairo is aangekomen
Na 2 dagen zou het er zijn we zitten er nu 3 dagen maar nog steeds zonder hanbagage

Deze medewerkster moet worden aangesproken op haar gedrag want zij doet haar werk niet goed erg toevallig dat als je blank bent met blond haar dat je bagage mee mag en anders zit het ineens vol
En me bagage terug of anders een schade vergoeding

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Appelo