Klacht: oneerlijk

op 26 april 2017 over puzzel4U in de categorie Internetshops - Algemeen

Ze hadden me vorig jaar gebeld voor een puzzelboekje van puzzel4you, natuurlijk alle mooie dingen verteld en toegestemd om het boekje thuis te ontvangen. Het was toch niet wat ik er van verwachtte en kreeg opeens na paar dagen een brief van de incassobureau. Toen kreeg ik paar dagen er na van puzzel4you een brief dat ze een fout hadden gemaakt in hun boekhouding.

Natuurlijk was ik er niet mee akkoord hoe het gegaan is en heb via mail me willen afmelden. Daar kreeg ik zo een vaag antwoord op, dat ik dacht dat het in orde was. De maand er op niets, wel nog steeds brieven van de incassobureau. Dan opeens krijg ik weer een puzzel4you boek aan met de vraag om weer te betalen.

Dan weer een paar dagen er na nog steeds de incassobureau. Nu vind ik het niet kloppen allemaal hoe het er aan toe gaat.

Zij maken de fout en ik kan blijven betalen??? Ik dacht het niet. Ik heb me afgemeld voor puzzel4you en nog vallen ze me lastig. Nu is zelf de incassobureau zo ver dat ze me iedere dag bellen op mijn vaste lijn.

Ik ben pas tevreden als ze stoppen met me iedere maand die puzzelboeken te sturen. En ik ben zeker tevreden als ik niets meer van de incassobureau te horen krijg. Dankzij hun zit ik nu met dit probleem.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over puzzel4U

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over puzzel4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sylvana87