Klacht: oneerlijk

op 26 juni 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hadden een computerprobleem bij Etos en bijgevolg kreeg ik als nieuwe kaarthouder mijn welkomstgeschenk en mijn € 2,5 bonus niet. Mijn punten voor de Nivea koffer aktie zijn ook grotendeels de mist ingegaan. Dus heb totaal niets en dit beschouw ik als oneerlijk kontraktbreuk en flessentrekkerij. Herhaalde mails aan de Etos klachtendienst leveren, buiten frustraties, niets op.

Gewenste Oplossing:

AL hun verplichtingen nakomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0173