Klacht: Onduidelijkheid winnen van reischeque

op 19 september 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Beste,

Ik heb vorig jaar een reischeque gewonnen van Holland Casino twv 500 EU.
We hadden toen een keuze aan diverse prijzen wat in een boom hing zoals oa een telefoon, en andere zaken of een reischeque.
We hebben voor de reischeque gekozen echter heeft dit alleen maar problemen gegeven met boeken.
Uiteindelijk is dit niet vrij te besteden en bij maar een enkele reisbureaus zou je dan een offerte moeten aanvragen en vervolgens doorsturen naar Rho delta travel die gaan dan een nieuwe offerte maken, en dan kost de reis ook nog een smeer omdat hun andere prijzen vragen.
De reisbureaus waar je uit kiezen zijn dan ook nog eens als je de prijs vergelijkt bij andere reisbureaus duurder, dus de provisie of extra wat Rho-Delta travel er nog bovenop zet betekend dat je beter kan boeken zonder de reischeque dan met een reischeque.
Nu wilden we op vakantie gaan naar Madrid en heb ik vorige maand nog eens getracht met de reischeque te boeken maar dit werd wederom te duur.
Aangezien de reischeque een jaar geldig is in kleine letters omschreven hadden we vorige maand nog een laatste poging willen wagen.
Het is dus allemaal veel te omslachtig en alles behalve klantvriendelijk hoe het werkt.
Als dit ons direct was aangegeven dat het niet zomaar vrij te besteden was maar bij een enkele reisbureau via via geboekt kan worden hadden we hier nooit voor gekozen.
Je verwacht als klant op het moment 1x in je leven zoiets wint dat je een reis kan boeken naar wens, waar de prijs ook direct vermeld staat en dan gewoon de 500 eu in mindering zou worden gebracht.
Dit is dus totaal niet het geval.

Ik hoor graag van u want ik vind dit behoorlijk jammer op deze manier.

Als ons iets anders geboden wordt dan de reischeque.
En als het in de toekomst nog bij iemand gebeurt het kort maar duidelijk wordt aangegeven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 19 september 2017 om 12:51 geantwoord

Geachte heer Ernst,

Hartelijk dank voor uw klacht via klacht.nl.

Omdat wij dezelfde klacht hebben doorgekregen via onze website en deze inmiddels ook hebben uitgezet naar onze vestiging in Valkenburg om in behandeling te nemen, sluiten wij de klacht op deze site af.

U ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord op uw klacht van Holland Casino Valkenburg.

Customer Services
Holland Casino

Alle klachten die gemeld zijn door ernsto