Klacht: Onduidelijkheid vliegveld

op 16 oktober 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn vriendin en ik wilden op vakantie naar Gerona Spanje. Wanneer alles geregeld was en de vliegtickets waren uitgeprint, gaven de tickets Düsseldorf (Weeze) aan. Nu waren wij ruim op tijd op het vliegveld in Düsseldorf, echter bleek dit het verkeerde vliegveld te zijn. Wij zouden op Airport weeze moeten staan, wat verder niks te maken heeft met Düsseldorf. Sterker nog, wanneer wij dit hebben ingevoerd in de navigatie van de auto, stuurde dit ons naar Dusseldorf. Maar goed, eenmaal aangekomen op dit vliegveld kon niemand ons helpen of uitleggen hoe wij op het juiste vliegveld moesten komen en hebben wij onze vlucht gemist. Nu vragen wij ons af wat onze mogelijkheden zijn om ons geld terug te krijgen of iets in die geest.

Graag zouden wij een vergoeding tegemoet zien wat vergelijkbaar is met de kosten van de vliegtickets en het appartement.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordi0546