Klacht: Onduidelijke Webiste en onsympathieke afhandeling foutief geleverde bestelling

op 16 augustus 2016 over Toy Champ in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Bij Toychamp een “posable figure” van “The Good Dino” besteld. Duidelijk op het juiste plaatje geklikt. Krijgen de verkeerde aangeleverd. Mijn zoon heel erg teleurgesteld. Na het sturen van een vriendelijk berichtje krijg ik het volgende te horen: Had ik maar duidelijk moeten aangeven welke ik had gewild. Wat wij toch echt wel in onze belevenis hadden gedaan.

Ze hadden zo maar lukraak een dino toegestuurd, zonder een te communiceren dat er iets niet duidelijk was. Nou mag ik de dino op mijn kosten retour sturen. Nou jaaaaaa. Dat is gewoon de helft van de aankoop prijs. Was al hartstikke veel verzendingskosten kwijt. Dit is belachelijk.

Laatste keer dat ik bij hun bestel.

Als ik gewoon de juiste dino toegestuurd krijg. Zonder extra kosten te hoeven maken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toy Champ

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toy Champ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dioxazine