Klacht: Onduidelijke opzegtermijn

willem85 op 13 september 2021 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb een jaar abonnement bij de Volkskrant, startdatum 16-10-2020. Vanmorgen (13-09-2021) belde ik de klantenservice om mijn abonnement op te zeggen. Ik ben volgens de voorwaarden, 1 maand/4 weken opzegtermijn wat neerkomt op 16-09-2021/18-09-2021, keurig binnen de termijn. Echter, is de klantenservice van mening dat dat niet het geval is en dat ik een volle maand extra moet bij betalen vanwege een betalingstermijn oid. Als het werkelijk zo ingewikkeld is dan verwacht ik als klant dat er duidelijk in het contract staat welke datum mijn laatste mogelijkheid is om op te zeggen en niet zoals nu 1 maand/4 weken opzegtermijn. Helaas was het onmogelijk om iets aan deze kwestie te veranderen waardoor ik genoodzaakt ben om het via deze weg te proberen.

Mijn contract netjes af te sluiten per 16-10-2021 zodat ik geen extra maand hoeft te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willem85