Klacht: Onduidelijke offerte/te hoog aangerekende kosten

op 28 september 2016 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pc aangekocht onder garantie van 3 jaar op 4-9-2013 bij ALDI

1. pc onder garantie gestuurd naar medion – fouten op harde schijf hdd.- foute sectors
2. Heb gevraagd om backup op nieuwe schijf te proberen te plaatsen of schijf met fouten eventueel mee terug te sturen.
3. krijg offerte (zie bijlage) met te betalen kosten. (97 euro) ,logistieke en vezendkosten., maar hier spreekt men niet over defecte schijf, maar over de pc.Zo ben je verplicht te betalen wil men pc terug krijgen.
4.Foutieve schijf wordt met herstelde pc in dezelfde doos teruggestuurd na betaling.

Gewenste Oplossing:

Graag terugbetaling van aangerekende verzendkosten, die me opgedrongen zijn door ZEER dubieuze offerte.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Georges Hoes