Klacht: Onduidelijke kosten en onvriendelijke benadering

op 29 november 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Heb een brief ontvangen mbt het betalen van de waterschapslasten enz. 2016. Er wordt een bedrag van 208 euro genoemd. Telefonisch contact over de mogelijkheid om in termijnen te betalen. ( ben nog steeds bezig met de afhandeling belasting enz enz na het overlijden van mijn man) Door de medewerkster van CCI wordt een bedrag van bijna 500 euro (!!) genoemd.Aangeven wat er in de brief staat heeft geen enkele zin. Ze valt constant in de rede! Een betalingsregeling in 4 keer vervangen door 5 of 6 keer kan niet meer, want die 4x is al ingevoerd….. Dit bedrijf belazert de boel!!

Gewoon betalen wat in de brief vermeld wordt!!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 30 november 2016 om 16:04 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Plataanschaap