Klacht: Onduidelijke incasso

op 25 mei 2021 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds maart wordt er regelmatig een incasso van 15€, door Global collectie / winkelsparen afgeschreven van mijn rekening.
Ik begrijp niet waar dit geld naar toe gaat en word ook niet wijzer als ik deze organisatie opzoek.

Gewenste Oplossing:

Als me duidelijk is wat deze organisatie is en waardoor ze toegang tot mijn automatische incasso heeft gekregen. En dat deze onduidelijke snaeky praktijk stopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 25 mei 2021 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

25-May-2021 De mevrouw Bruisten per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso voor meer informatie hierover en het stopzetten hiervan. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico a Worldline brand

Heeft op 25 mei 2021 om 10:52 geantwoord

Ik weet niet welke via welke organisatie dit gebeurd is, en ik wil mijn geld terug en dat deze incasso’s stoppen.

Bericht van GlobalCollect

2 maanden geleden - 25-May-2021 De mevrouw Bruisten per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso voor meer informatie hierover en het stopzetten hiervan. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico a Worldline brand

Alle klachten die gemeld zijn door Vero24Niek